søndag 5. desember 2010
Week 84, Just Magnolia, Anything goes with sparkle
I have made an envelopecard with a candle. Just love Tilda with the sheep and Tilda preparing for Christmas. (Hva heter å pynte juletre på engelsk? hahaha. Fant et flott alternativ her!) I have put sparkle on Tilda, and I love the purple color. I have used Maja paper.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
5 kommentarer:
Beautiful Christmascard and candle. I really Love the words. Can you tell me how used you the text on the candle? It's great.
Have a nice day, hugs, Trudie
This looks wonderful!
Hugs Nicolet
Nydelig lilla kort, Hege!! Kjempefint juletre og herlige Tilda med sau:-) Så fint lyset ble også!! Decorate the tree??:-)
Ha en fin advents søndag! Klem Laila.
Så koselig med både lys og kort med samme motiv :-)) Det treet gjør seg utrolig bra, lurer på om ikke jeg skal gjøre det igjen jeg også, for det er jo så fint :-) Nå har jeg til og med en liten tass som kan hjelpe til å sette stjerne på i toppen :-))
Ha en flott uke, Hege :-)
Klem
T.
Gorgeous projects, I love the way you did the tree. Amazing.
Thanks for joining us at Just Magnolia this week.
Hugs, Mindy
Legg inn en kommentar